ma este ismét rászabadultam egy válaszoló-automatára
ilyen volt:

q: hány éves vagy?
a: Persze.

----

q: hol lakom?
a: Jó hogy kérdezed. Persze, éppen ez a baj.

---

q: csiga-biga gyere ki
a: Jó eséllyel nem.
q: ég a házad, ide ki
a: Nem. Sőt.
q: kapsz tejet vajat
a: Igen.
q: holnapra is marad
a: Igen, szerencsére.

---

q: petőfi sándor, gatyában táncol
a: Igen, de miért?

---

q: esik eső karikára
a: Jó eséllyel nem.
q: kossuth lajos kalapjára
a: Miért kell ezen ennyit rágódni?...

---

q: Élek még sokáig?
a: Dehogy!
q: felakasszam magam?
a: Okvetlenül.

---

q: Szaki részeg?
a: Nyilván.

---

q: kibasznak az egyetemről?
a: Szerintem igen.
q: befejezem a jövő évet?
a: Nem. Biztos, hogy nem.

---

q: én egy nagyon nagy kék elefánt vagyok pici rózsaszín papucsokban?
a: Igen.

---

q: egyetemista vagyok?
a: IGEN.
q: egyetemista leszek jövőre is?
a: Szerintem nem.

Nincsenek megjegyzések: