Állok a pultnál, várom a söröket, amik persze késnek. Mellettem jobbról is, balról is szakadt, szomorúarcú részeg fiatalemberek, illetve szembe velünk a kocsmáros. Feszülten figyel, hasán megfeszül a maszatos póló, homlokát ráncolja, és kezében egy korsó félig teli sörrel, amit nekem szán majd. Arra várok. De ő nem arra figyel. Én se csak a söröm várom. Szemben vele egy mégszakadtabb elázott legény, kezében egy koszos, gyűrött papírral. Mindenki őket nézi. A férfi a papírral kérdez, a kocsmáros pedig arra próbál rájönni, hogy melyik az a Nap-keltés műsorvezető, aki lefordította többek között Churchill beszédeit is.

Korábban már kitalálta h milyen vegyjelű anyagot kapunk ha összeöntünk foszforsavat kénsavval, valamint felsorolta az összes szlovák szentet.

Hazafele azon gondolkoztam, én is szeretnék kövérkés, maszatos, kopaszodó, kérgeskezű kocsmáros lenni.

Nincsenek megjegyzések: